Contact

Heb je een vraag over jouw bestelling of over een van onze producten? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Dan kun je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier of stuur ons een DM via social media.

Veelgestelde vragen

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen via de mail. Wat nu?

Doorgaans ontvang je binnen een aantal minuten na het bestellen een orderbevestiging via het e-mailadres waarmee je hebt besteld. Controleer ook altijd eerst even je spambox (reclame). Heb je de mail ook daar niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Hoe snel reageren jullie op mijn mail?

Wij doen ons best om alle mailtjes z.s.m. te beantwoorden op werkdagen tussen 09:00 en 17:00. Heb je na een aantal werkdagen nog geen reactie ontvangen? Neem dan opnieuw contact met ons op.

Retourneren & Terugbetalen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U krijgt altijd bij uw bestelling een retourformulier. Als u deze invult en mee terug stuurt met het item dat je hebt besteld, word de bestelling geretourneerd.

Mijn retour is nog niet verwerkt. Wat nu?

Zodra we jouw retour in goede staat hebben ontvangen verwerken we jouw retour. We verwerken een retour binnen 10 werkdagen.

Mijn retour is verwerkt, maar ik heb nog geen geld ontvangen. Wat nu?

Pas na het verwerken van jouw retour storten we je geld terug naar de rekening of creditcard, waarmee je hebt afgerekend. Afhankelijk van jouw bank kan dit tot 10 werkdagen duren. Heb je na 10 werkdagen je geld nog niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Contactformulier